Kodėl klientai perskaito tik 20% puslapyje pateiktos informacijos?

Kodėl klientai perskaito tik 20% puslapyje pateiktos informacijos?

Sukrečiantis faktas, tačiau tai tiesa. Tik 20% iš visos internetiniame puslapyje pateiktos informacijos yra perskaitoma. Kodėl? Į šį klausimą ir pamėginsime atsakyti.

Žmonės užėję į elektroninį puslapį neskaito jo kaip knygos nuo pradžios iki pabaigos. Kai žmogus naršo puslapyje jis tiesiog ieško greito atsakymo į rūpimą klausimą. Tai gi atsakymas, kodėl klientai neperskaito visos puslapyje esančios informacijos yra paprasta – skanavimas. Jie tiesiog skanuoja, peržvelgia pateiktą informaciją ir ieško to, kas tuo metu jiems labiausiai rūpi.

Yra atlikta nemažai tyrimų, kuriuose galime pamatyti, kad internetiniame puslapyje žmogus perskaito tik tai kas yra sukoncentruota puslapio kairiajame, viršutiniame kampe slenkant žemyn maksimaliai iki puslapio vidurio. Todėl yra ypač svarbu pačią svarbiausią informaciją talpinti puslapio viršuje, pavadinimus rašyti kuo aiškesnius ir paprastesnius, o svarbiausius žodžius išskirti tekste.

Turbūt kyla natūralus klausimas, kodėl žmonės tik peržvelgia? Ar tapome tingūs? Išlepome? Turbūt ne. Tiesiog kompiuterio ekrane yra daug sunkiau perskaityti didelį teksto kiekį nei popieriuje. Kompiuterio ekranas verčia įtempti akis, todėl jos greitai pavargsta.

Tačiau yra ir dar viena, gerokai paprastesnė priežastis. Žmonės neperskaito viso teksto puslapyje todėl, kad ieško konkrečios informacijos ir nenori skaityti viso straipsnio, kad ją surastų.

Pagalvokite apie kiekvieno, tame tarpe ir savo, elgesį, kada naudojatės paieškos sistema. Jūs tiesiog stengiatės kaip įmanoma greičiau surasti atsakymą, į jums rūpimą klausimą. Jūs tiesiog spaudžiate nuorodą, nuskaitote atsakymo turinį, jei greitai nerasite to ko ieškote, spausite mygtuką, kad sugrįžtumėte atgal į paieškos rezultatus ir išbandysite kitą siūlomą nuorodą.

Taigi kam reikalingas puslapio kūrimas, jei niekas jo neskaito? Kam investuoti savo laiką rašant tekstus? Na, šis atsakymas, taip pat yra paprastas. Turėti internetinį puslapį naudinga dėl daugybės priežasčių, kaip pavyzdžiui: didesnis klientų ratas, lengvesnis pasiekiamumas, didesnis žinomumas, galimybė parodyti savo prekes ar paslaugas, galimybė prisitraukti naujų klientų. Tekstas svetainėje taip pat yra labai svarbus, kuo daugiau unikalaus turinio, kuo daugiau teksto, tuo daugiau galimybių, kad paieškos sistemos jus iškels į pirmuosius paieškos rezultatus, tuo daugiau klientų jus pastebės. Šią tema galima būtų tęsti ir tęsti.

Tačiau šiuo atveju, norėtume duoti kelis patarimus, kaip savo svetainę padaryti taip, kad klientas kuo greičiau rastų pačią svarbiausią ir rūpimiausią informaciją. Taigi kaip padaryti skanuotųjų gyvenimą kuo paprastesnį:

  • Sudarykite sąrašus, papunkčiui, kaip čia;
  • Rašykite trumpomis pastraipomis;
  • Naudokite konkrečias antraštes;
  • Kiekvieną punktą ar idėją išskirkite į atskirą pastraipą;
  • Pabrėžkite pagrindinius punktus paryškintu šriftu;
  • Pačią svarbiausią informaciją rašykite pastraipų arba sakinių pradžioje.

Kuo trumpesnės pastraipos, kuo daugiau paryškinto teksto, tuo greičiau klientai ras tai, dėl ko atėjo. Kitaip sakant, skanuotojai greičiau rasa atsakymus.

Naudokite paprastą kalbą, neperkraukite teksto terminais, puslapį darykite taip, kad klientas jame galėtų juo paprasčiau naviguoti. Nepamirškite, kad jūsų klientas yra išrankus ir jei per kelias sekundes neras to ko ieško, išeis iš jūsų puslapio ir ieškos informacijos kitur.

Kitaip sakant, turite pataikauti savo klientui. Daryti taip, kad jo apsilankymas būtų kuo paprastesnis, greitesnis ir malonesnis. Trumpiau ir aiškiau pateikta informacija padės jam taip pasijusti.

Pasistenkite pagrindinę informaciją pateikti pirmuose sakiniuose. Kuo greičiau ir kuo aiškiau pateiksite pagrindinę informaciją, tuo didesnį įspūdį klientui paliksite. Jūsų puslapis atrodys informatyvus, paprastas naudoti, o klientas norės į jį sugrįžti dar ir dar.