Ar WordPress tinkamas el. parduotuvės kūrimui?

Ar WordPress tinkamas el. parduotuvės kūrimui?

Sukurti ir paleisti savo el. Prekybos svetainę dabar yra lengviau nei kada nors anksčiau, nors pasirinkimų yra labai daug ir įvairių. Vienas iš populiariausių pasirinkimų yra „WordPress“ – tai yra vardas, kuris jums gali būti iškart siejamas su tinklaraščio platforma. Nors „WordPress“ buvo sukurta tik tinklaraštininkams, nuo šios sistemos sukūrimo ji išaugo ir išsiplėtė į turinio valdymo sistemą (CMS), kuri yra galinga ir pakankamai lanksti, kad būtų naudojama įvairių poreikių svetainėms kurti. Kadangi „WordPress“ dažnai yra viena iš pirmųjų žmonių svarstomų parinkčių, norėjome ją išskirti ir aptarti privalumus ir trūkumus į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį norint gauti gerai funkcionuojančią „WordPress“ parduotuvę internete.

Kaip veikia „WordPress“ elektroninė „WordPress“ parduotuvė?

Originaliai „WordPress“ platforma nepateikia elektroninės komercijos funkcijų, tačiau šias funkcijas galima lengvai pridėti naudojant el. prekybos įskiepius (jų yra tiek nemokamų, tiek mokamų variantų). Populiariausias „WordPress“ el. prekybos svetainei kurti įskiepis yra „WooCommerce“. Įskiepiai, tokie kaip „WooCommerce“, tvarko visas pagrindines funkcijas, kurių reikia norint parduoti internetu – parduotuvę, mokėjimų variantus, pristatymą, atsargų valdymą, automatinius sandorių el. laiškus ir dar daugiau. Yra net pačių įskiepių papildiniai, kurie leidžia dar labiau išplėsti funkcionalumą. Būtent šis pritaikymo lygis mus tinkamai supažindina su „WordPress“ naudojimo jūsų el. prekybos svetainėje privalumais.

Kokie yra „WordPress“ naudojimo elektroninėje komercijoje pranašumai?

  • Lengva naudoti. Jei kada nors anksčiau naudojote „WordPress“, galėtumėte nustebti, kiek tai intuityvu, ypač jei praeityje esate susidūrę su kitokiomis, mažiau patogiomis CMS.
  • Pigu pradėti naudoti. Galite pasirinkti „WordPress“ temą iš gausybės nemokamų ar mokamų pavyzdžių, svetainės kūrimo paslaugos naudojant šią platformą yra žymiai pigesnės nei nuo nulio kuriant programinį kodą, o vienintelės, be puslapio kūrimo, išlaidos bus jūsų domeno vardas ir talpinimo paketas. Nemokant nuolatinio prenumeratos mokesčio, savo svetainę galite pradėti kurti su minimaliomis investicijomis. Vienu kartu suinvestavus į nuosavę svetainę ji gali atsipirkti jau per vienus ar du metus, jei lyginsime su svetainės nuomos mėnesio išlaidomis.
  • Daug galimybių. „WordPress“ yra viena populiariausių CMS pasaulyje. Grinktis iš tūkstančių temų bei atskirų funkcionalumų, kurių skaičius auga kiekvieną dieną, todėl pasirinkimo galimybė jums nėra ribojama. Vsas temas bei funkcionalumus galima pritaikyti pagal kiekvieno kliento poreikius, taip gaudami maksimaliai išbaigrą, puikiai funkcionuojančią elektroninės prekybos svetainę.

O kokie yra minusai?

  • Kadangi „WordPress“ yra tokia populiari ir danu atveju naudojama standartinė jos versija, ji turi ir trūkumų, ir privalumų. Vienas trūkumas yra tas, kad „WordPress“ svetaines dažnai lanko tie, kurie ieško saugumo spragų, todėl į tokias svetaines įmanoma įsilaužti. Laimei, jūs galite padaryti daug, kad to išvengtumėte, tačiau svarbu to nepamiršti. Todėl geriau svetainės kūrimą patikėti į specialistų rankas.
  • „WordPress“ nebuvo sukurta tik elektroninei prekybai. Prekybos funkcijos nėra susijusios su „WordPress“ ir pridedamos naudojant papildinius. Šie įskiepiai labai gerai susidoroja su sudėtingais el. prekybos svetainės reikalavimais, tačiau patirtis greičiausiai nebus tokia kaip tam skirtoje el. prekybos platformoje, pavyzdžiui, „Magento“ ar „PrestaShop“. Pradėdami veiklą, „WordPress“ gali būti puikus sprendimas, tačiau pradėjus vystytis elektroninės komercijos verslui, kai prekių kiekis apima dešimtis tūkstančių prekių, tikriausiai rasite sau alternatyvų.

 

„WordPress“ ir toliau yra populiari platforma tiems, kurie nori įkurti savo el. prekybos svetainę, ir yra daug rimtų priežasčių naudoti šią platformą norint pradėti prekiauti internetu. Tikimės, kad mūsų aptarti „WordPress“ sistemos pliusai ir minusai buvo naudingi – jei turite kokių nors kitų klausimų, mielai išklausysime jus „Facebook“ paskyroje, ar el. laiškais ir stengsimės padėti.