10 populiariausių „Google AdWords“ pranašumų verslo augimui

10 populiariausių „Google AdWords“ pranašumų verslo augimui

„Google AdWords“ yra „Google“ reklamos platforma, kurioje skelbimai pateikiami vartotojams, kai jie atlieka paiešką „Google“paieškoje. Akivaizdi „Google AdWords“ nauda yra tai, kad ji pagerina prekės ženklo matomumą taip suteikdama geresnių rezultatų.

Vis labiau ir labiau verslui tampa nepaprastai svarbu pasiekti tikslinę auditoriją. Taigi „Google AdWords“ yra vieno langelio sprendimas, padedantis įmonėms nedelsiant susisiekti su savo tiksline auditorija ir gauti norimus rezultatus.

Naudoti „Google AdWords“yra ypač svarbu naujai kurtoms svetainėms, nes taip jos iškart gali sulaukti klientų dėmesio.

„AdWords“ platforma įdiegė daug funkcijų, kurios padidino jos naudą ir davė puikių rezultatų. Čia pateiksime 10 priežasčių, kodėl vertėtų savo verslui rinktis „Google AdWords“ reklamą.

Padidina prekės ženklo žinomumą

Anksčiau prekės ženklo žinomumas buvo daugiau ar mažiau laikomas akluoju metodu, tai buvo reklama laikraščiuose, skelbimų lentose, radijo ir TV reklama.

Naudodamiesi „Google AdWords“ prekės ženklai gali reklamuotis auditorijai, kuri ieško prekių iš būtent jų siūlomų prekių kategorijų interneto paieškoje. Interneto svetainių sąvininkai taip pat gali padidinti savo auditorijos dydį naudodamo banerinę reklamą I taip taikydami į žmones, kurie mato tik vaizdines reklamos išraiškas. Taigi prekės ženklo žinomumas yra vienas iš labiausiai paplitusių „Google AdWords“ pranašumų.

 

Greitesnis rezultatas nei SEO

Organinis reitingas paieškos sistemose yra daug laiko reikalaujantis ir varginantis darbas. Tinkamai optimizavus svetaines ir pasinaudojus patikimu grįžtmų nuorodų talpinimu kitose svetainėse, organiniai rezultatai gali būti geri, tačiau tam reikia laiko.

Naudodamiesi „Google AdWords“, įmonės gali pasiekti rezultatų daug greičiau. Akivaizdu, kad ir čia yra konkurencija. Tačiau tinkamai optimizavus „Google AdWords“ kampanijas kartu su reikiamu kainos pasiūlymu, galima pasiekti labai gerų rezultatų.

 

Galima aplenkti savo konkurentų skelbimus

Visi esame girdėję ir matę prekių ženklų muštynes, ypač skelbimų lentose. „AdWords“ yra protingesnė ir ne tokia bjauri galimybė įveikti konkurentus.

Naudodami „Google AdWords“ galite pasirinkti automatines kainų siūlymo strategijas „Tikslinis pranašumas“, kad pakoreguotumėte savo pasiūlymą, kad jis pralenktų norimą konkurenciją aukcione. Konkurentų skelbimų pervertinimas gali būti laikomas vienu iš esminių „Google AdWords“ pranašumų.

 

Auditorijos įtakojimas pirkti

Kiek kartų jūs perkate ar nurodote savo kontaktinę informaciją, kai pirmą kartą apsilankote svetainėje? Bendras atsakymas būtų labai retai!

Priežastis tame, kad šiame interneto pasaulyje visa informacija yra prieinama pirštu ir prieš priimant bet kokį sprendimą pirkti, vartotojas atlieka daug tyrimų, lygina skirtingus pasiūlymus ir priima sprendimą.

Naudojant „Google AdWords“ pakartotinės rinkodaros skelbimus, šis procesas yra labai paprastas ir efektyvus. Auditoriją, apsilankiusią svetainėje iš bet kurio šaltinio, galima suskirstyti į įvairias auditorijas ir nukreipti į tas svetaines, kurios yra „Google“ vaizdinės reklamos tinkle.

 

Padidinkite skelbimo matomumą aukštos kokybės auditorijai

Naudodamiesi „AdWords“, galite pateikti skelbimus auditorijai, kuriai labiau patinka pirkti. Reikia pasirinkti automatines kainų siūlymo strategijas, tokias kaip Ecpc (patobulintas mokestis už paspaudimą), kur kainos pasiūlymas bus koreguojamas atsižvelgiant į ankstesnius konversijų duomenis ir įvairių tų keitiklių informacijos derinį, kaip vieta, įrenginys, modelis, naršyklė, dienos laikas irk t.

 

Testuok, išbandyk, išbandyk ir leisk laimėti geriausius

Tarkime, kad turite naują savo produkto funkciją, kuri, jūsų manymu, pritrauktų klientus, todėl šią funkciją pakeisite esamomis skelbimo kopijose esančiomis funkcijomis ir atnaujinsite tą patį savo nukreipimo puslapyje. Tuo tarpu jūs taip pat nusprendėte išbandyti vieną iš automatinių kainų siūlymo strategijų, kad pagerintumėte konversijas.

Per mėnesį jūsų „AdWords“ našumas pagerėja atsižvelgiant į PR ir konversijas. Jūs parodote rezultatus savo viršininkui, o jūsų viršininkas yra sužavėtas. Dabar jis / ji liepia jums tai įgyvendinti visose kampanijose. Vienintelė problema yra tai, kad nežinote, ar naujoji funkcija veikė, ar naujoji kainų siūlymo strategija!

„Google AdWords“ turi galimybę eksperimentuoti po vieną kiekvienos kampanijos pakeitimą ir tam tikrą laiką išbandyti, nesvarbu, ar originalas, ar eksperimentas davė geresnį rezultatą. Eksperimento duomenys yra statistiškai tikrinami, kad būtų pašalintas atsitiktinumas.

 

Sukurkite kampanijos strategijas, pagrįstas vartotojų demografija

Vienas iš „Google AdWords“ atnaujinimų, skirtų būtent paieškos kampanijai, yra duomenys apie vartotojų demografinius rodiklius, pvz., Amžių, lytį, tėvystės būseną ir tt planuojantis statyti namą.

Pradėjote naudoti „Google AdWords“ ir pastebėjote, kad jūsų konversijų rodiklis nėra puikus. Nusprendėte pažiūrėti į auditorijos demografinius rodiklius ir pastebėjote, kad 30% srauto gaunama iš 18–24 metų amžiaus grupės, kuri paprastai nėra jūsų auditorijos amžiaus grupė.

Nusprendžiate neįtraukti šios amžiaus grupės į eksperimentą ir kurį laiką vykdote eksperimentą. Eksperimento pabaigoje pastebėsite, kad eksperimento konversijos koeficientas yra daug geresnis nei originalus. Tai yra vienas iš atvejų, kai vartotojų demografija yra vienas iš „Google AdWords“ pranašumų.

 

Suplanuokite skelbimus tinkamu laiku pasiekti auditoriją

Vienas iš pagrindinių „Google AdWords“ pranašumų yra laikas ir diena, kada norite rodyti savo skelbimus. Bet ar nėra naudinga rodyti skelbimus visą parą? Nebūtinai. Tai priklauso nuo jūsų pramonės nišos, produkto, paslaugos ir, dar svarbiau, nuo jūsų ankstesnių duomenų.

Paleidę kampaniją 3–6 mėnesius, paimkite duomenis pagal dienos laiką ir savaitės dieną, nustatykite laiką ar dieną ar jų derinį, kurie sunaudoja jūsų pinigus (nėra konversijos, tik paspaudimai), arba sumažinkite siūlyti arba pristabdyti skelbimus tuo metu ar dieną. Vykdykite eksperimentą keletą dienų ir pažiūrėkite, ar pagerėjo jūsų mokestis už konversiją ir konversijų rodiklis.

 

Pakartotinės rinkodaros auditorija su geriausiais pasiūlymais

Pakartotinė rinkodara yra vienas iš svarbiausių „Google AdWords“ pranašumų. Dabar žinomas faktas, kad pakartotinė rinkodara yra vienas geriausių būdų paveikti vartotojus plaukti per pardavimo kanalą. Čia viskas nesibaigia, pakartotinės rinkodaros skelbimus galima tinkinti atsižvelgiant į kiekvieno vartotojo naudojimąsi svetaine.

Kad šį tinkinimą būtų lengva pritaikyti didelėms svetainėms, galima pasirinkti dinaminius pakartotinės rinkodaros skelbimus, kuriuose skelbimai bus atnaujinami atsižvelgiant į puslapį, kurį aplankė vartotojas.

 

Padidinkite auditorijos pasiekiamumą naudodami plačios atitikties raktinius žodžius

Kalbant apie „AdWords“, reklamuotojai paprastai pasirenka tikslius arba frazės atitikties raktinius žodžius, kad įsitikintų, jog skelbimas pateikiamas pagal atitinkamus raktinius žodžius. Naudodamiesi „AdWords“, protingai galite naudoti plačios atitikties raktinius žodžius. Reikia sukurti kampaniją su plačios atitikties raktiniais žodžiais.

Tokiu būdu išplėsite paieškos užklausą vartotojams, kurie apsilankė jūsų svetainėje, įsitikinę, kad jų paieška bus vykdoma aplink jūsų produktą.

 

Trumpai tariant „Google AdWords“ funkcijos ir pranašumai neapsiriboja vien šiais išvardintai, tačiau šie yra vieni svarbiausiu norint sukurtą svetainę iškelti paieškos pozicijose ir pasiekti norimų rezultatų. „Google“ visada tobulino savo paieškos funkcionalumus, kad vartotojui būtų kuo paprasčiau ir greičiau pasiekti užsibrėžtū tikslų.