2020 metų svetainės kūrimo dizaino naujienos

2020 metų svetainės kūrimo dizaino naujienos

Tiems, kurie seka svetainių kurimo dizaino naujoves bus nenuostabu, kad šiais metais interneto dizainas bus susijęs su intuityvumu ir aiškumu. Informacijos ir paskatų kupinoje aplinkoje šiuolaikinės svetainės turi dar aiškiau pateikti savo žinutes, kad išsiskirtų.

10 populiariausių svetainės kūrimo dizaino tendencijų 2020 m.:

  1. Negabaritinis tipas ir elementai

    Siekiant aiškumo svetainėse teikiama pirmenybė dideliems, matomiems elementams. Šis dizaino mastas taikomas beveik viskam tinklalapyje – pradedant didele ir paryškinta šrifto forma, baigiant viso ekrano atvaizdais ir vaizdo įrašais bei didelėmis svetainės meniu piktogramomis.

    Padidinti elementai traukia dėmesį ir padeda svetainės lankytojams suprasti, ką svetainė nori pasakyti. Dideli elementai puikiai atrodo bet kokio dydžio ekrane. Kad ši tendencija iš tikrųjų spindėtų, sumažinkite dizaino elementų skaičių kiekviename puslapyje. Atminkite, kad per daug grandiozinių funkcijų iš karto gali būti neveiksmingos.

 

  1. Padalinkite ekrano turinį

    Turite ne vieną idėją, kurią norite perteikti, bet vis tiek norite išsaugoti nesugadintą vaizdą? Apsvarstykite galimybę padalyti ekraną į dvi dalis, kad kiekviena pusė būtų lygi.

    Ši žavi svetainės kurimo dizaino tendencija stačiakampį padalija į dvi dalis. Jei norite sukelti papildomų efektų, galite priversti kiekvieną ekrano pusę elgtis šiek tiek skirtingai pavyzdžiui priversdami kiekvieną pusę judėti skirtingais tempais.

 

  1. Natūralios spalvos blokai

    Tęsdamos padalintos ekrano tendencijas, kai kurios svetainės suskaido savo turinį į dar daugiau dalių, sudarydamos iš skirtingo dydžio kvadratų ir stačiakampių, kurie yra atskirti spalva. Šis efektas gali išreikšti kelias žinutes vienu metu, tvarkingai ir darniai.

    Jei kiekvienoje skiltyje yra nuotrauka ar kelios trumpos teksto eilutės, svetainės lankytojams lengva susigaudyti vetainės turinyje. O kad kompozicija būtų dar ir intriguojanti, būtinai nuspalvinkite kvadratus įvairiomis, tarpusavyje derančiomis spalvomis.

 

  1. Daug tarpų

    Tarpas yra terminas, nurodantis tuščias sritis tarp dizaino elementų. Bet kuriam puslapiui ar ekranui suteikia erdvumo ir subalansuotos savijautos. Ir nors dažniausiai balta, tarpą taip pat gali sudaryti bet kuri kita fono spalva. Tai apima tarpus tarp teksto eilučių ar stulpelių, erdvę aplink kiekvieną vaizdą arba paraštes aplink puslapį.

    Nors tarpas visada buvo svarbus projektavimo principas, 2020 m. tarpinis plotas didės ir taps matomesnis – kartu su juo esančiais vaizdais ir tekstu. Galėsime pamatyti darnius dizainus su švariais vaizdais, kurie, atrodo, laisvai plūduriuojantys erdvėje.

 

  1. Neuždengtas tinklelis ir langai

    Stačiakampiai ir brūkšniai arba plonos linijos padalija mūsų ekraną į dalis, nukreipdami akis norima skaitymo kryptimi (puiki internetinio skaitymo praktika). Tinklelis ir jo gairės, abi projektavimo konvencijos, paprastai rezervuotos užkulisiniams darbams, dabar yra parodytos, nes svetainių dizaineriai pabrėžia ekrano ir jo sudedamųjų dalių segmentus.

    Formos, primenančios iššokančius langus ar naršyklės langus, dabar yra vientisa svetainės dalis.

 

  1. Fluorescencinis 3D skaitmeninis kūrinys

    Šie skaitmeniniai 3D vaizdai puošia mūsų svetaines šviesiais, neoniniais atspalviais. 3D elementai kontrastuoja su švariu ir minimaliu išdėstymu.

    Skaitmeniniu būdu atvaizduotų 3D kūrinių naudojimas savaime nėra naujas dalykas, tačiau dabar jie tampa vis plačiau naudojami. Galbūt tai galima atsekti tuo, kad 3D modeliavimo programos yra labiau prieinamos dabar, nei jos buvo anksčiau. Derinant su fluorescencinėmis spalvomis, rezultatas yra futuristiškas ir energingas, puikiai tinkantis bet kuriai svetainei, kurioje yra daug asmenybės.

    Atminkite, kad ši interneto dizaino tendencija turėtų būti naudojama saikingai.

 

  1. Sutampantys sluoksniai

    Elementų išdėstymas kuriant svetainę yra viliojantis būdas padidinti savo 2D ekranų gylį ir sustiprinti jausmą, kad keturiuose mūsų ekrano kampuose yra daugiau, nei yra akivaizdu. Sluoksniuotas efektas gali būti pasiektas arba dedant elementus vienas ant kito taip, kad jie būtų iš dalies uždengti, arba leidžiant papildomą turinį pasirodyti, kai tik spustelėsite.

    Nors šis efektas yra pilnas vaizdų, kurie tiesiogine prasme sudėti vienas ant kito, gerai padarius, kompozicija išliks tvarkinga ir lengvai įskaitoma svetainės struktūra. Tai pasiekiama naudojant tuščią erdvę aplink elementus ir hierarchiją, kai kurie elementai yra didesni ir labiau matomi nei kiti.

 

  1. Judesys ir interaktyvumas

    Vaizdo įrašai ir animacija toli gražu nėra naujas reiškinys svetainės kurime. Juk judesys yra patrauklus. Tai būdas patraukti svetainės lankytojų susidomėjimą.

    Šiuo metu žiniatinklio dizaine gausu įvairių judesio formų: pradedant mikroanimacijomis, kurios teikia grįžtamąjį ryšį, kai užveskite pelės žymeklį ant elementų ar spustelėdami juos, iki topografijos, einančios per ekraną, vaizdo elementais per visą ekraną ar animacijomis.

    Jei norite, kad ši tendencija būtų naudinga jums, pagalvokite apie tas sritis, kuriose norėtumėte atkreipti didžiausią lankytojų dėmesį. Atminkite, kad netinkamai naudojant judesius galite atitraukti dėmesį, todėl būtinai pritaikykite jį tik strateginėse vietose taip, kad paiektumėte reikiamus klientus.

 

  1. Visas ekranas

    Svarbiausia šių metų dizaino tema yra dideli elementai, apsupti gausių tarpų.

    Paprastas formos išplėtimas, kad jis užimtų daugiau vietos puslapyje, daro jį kviečiantį bendrauti. Todėl viso ekrano formos gali pagerinti vartotojo patirtį.

 

  1. Pritaikytos iliustracijos

    Tinklalapiai naudoja daugybę vaizdinių priemonių pasakodami skirtingas istorijas. Iš tikrųjų teisingas iliustracijos išdėstymas gali padaryti didelę įtaką. Norėdami suformuoti nuoseklią vaizdinę kalbą, apimančią jūsų prekės ženklo viziją, naršykite vektorinių paveikslų kolekcijose unikalių iliustracijų, piktogramų ir ženklelių. Be to, skirkite laiko aukštos kokybės žiniasklaidos funkcijų paieškai ir ieškokite vaizdų, kurie puikiai pritaikyti jūsų prekės ženklo specifiniams poreikiams.