Interneto svetainė ar socialinių medijų paskyra?

Interneto svetainė ar socialinių medijų paskyra?

Skaitmeniniame amžiuje buvimas internete yra būtinas, tačiau ar tai reiškia, kad jums reikia interneto svetainės o gal jūsų prekės ženklui pakanka tokios socialinės žiniasklaidos platformų kaip „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir „LinkedIn“?

Nesvarbu, ar esate verslo savininkas, gyvenimo treneris, fotografas ar internetinis dizaineris, jei yra dalykas, kurio jums tikrai reikia, tai interneto svetainė. Taigi išanalizuokime abiejų privalumus ir trūkumus ir išsiaiškinkime, kodėl verslininkams vis dar reikia turėti sukurtą svetainę 2020 metais.

Socialinės medijos:

Vienas didžiausių skirtumų tarp socialinės medijos paskyros ir internetinių svetainių yra tas, kad socialinės žiniasklaidos profilius yra kur kas lengviau ir greičiau susikurti.

Socialinio puslapio nustatymas užtrunka apie valandą ar net trumpiau, ir jūs netgi galite peradresuoti savo domeno vardą (jei turite) į savo socialinės žiniasklaidos puslapį – tai vadinama domeno peradresavimu.

Galima sakyti, kad vos mažiau nei pusė pasaulio gyventojų dabar naudojasi socialinėmis medijomis. O tai reiškia, kad galite išnaudoti šių svetainių populiarumą. Socialinėse medijose  yra surinkta auditorija, tereikia nusitaikyti į tikslinę auditoriją ir pasinaudoti mokama reklama, kad galėtumėte ją pasiekti.

Vienas didžiausių socialinės žiniasklaidos pranašumų verslininkams yra prekės ženklo žinomumas. Pasiekimo galimybės yra begalinės.

Trumpai tariant, išsami socialinės žiniasklaidos strategija (įtikinamas ir aktualus turinys) kartu su mokamos reklamos strategija gali patraukti potencialių klientų dėmesį ir padidinti jūsų prekės ženklo žinomumą, perkeliant jus į kitą lygį.

Nors visa tai skamba puikiai, yra keletas trūkumų, susijusių su socialinėmis medijomis (kurią galite kompensuoti svetainėje).

Pažvelkime į privalumus ir trūkumus:

Socialinės medijos privalumai:

  • Padidėjęs pardavimų potencialas.
  • Galimybė gauti aukštesnį reitingą paieškos sistemose.
  • Tiesioginiai klientų atsiliepimai.
  • Galite lengvai atlikti savo klientų rinkos tyrimus – geriau suprasti jų interesus.
  • Didelės galimybės užmegzti ryšius su klientais ir kitomis įmonėmis.
  • Galimybė tiesiogiai bendrauti su klientais realiuoju laiku.
  • Patekimas į tarptautines rinkas (auditorija jau yra).
  • Nesudėtingi ir labai lengvai koreguojami nustatymai nemokamai.
  • Nulinės priežiūros išlaidos. (jei paskyrą administruojate patys)
  • Tai tarptautinė galimybė pasiekti potencialius klientus / vartotojus visame pasaulyje.
  • Galite sukurti lojalumą tarp savo prekės ženklo ir auditorijos, naudodamiesi atnaujinimais ir tuo, kaip bendraujate su savo pasekėjais.

Tik tinkamai naudojant, tai suteiks jums galimybę pasiekti milijonus žmonių, kurie gali būti suinteresuoti tuo, ką darote.

Socialinės medijos trūkumai:

  • Galite praleisti valandas kurdami turinį, kurį mažai kas pasieks.
  • Neatlikdami kasdienio stebėjimo, praleisite galimybes – jūsų auditorija tikisi greitų atsakymų.
  • Jei neskiriate pakankamai laiko bendravimui su savo auditorija, prarasite jų lojalumą.
  • Neigiami atsiliepimai rodomi visiems.
  • Sunku išsiskirti (labai konkurencinga).
  • Turite laikytis jų dizaino išdėstymo – skirtingai nuo svetainės, turite vadovautis naudojamos platformos dizaino išdėstymu.
  • Kontrolės trūkumas – niekas netrukdo minėti / bendrinti jūsų puslapį neigiamai.
  • Ataskaitų lygis yra daug žemesnis nei naudojant svetainę, nes jūs gaunate tik tą informaciją, kurią jums suteikia socialinė platforma.
  • Tai brangu – be socialinės žiniasklaidos reklamos biudžeto sunku pasiekti tikslinę auditoriją.
  • Platforma kontroliuoja jūsų skelbiamą turinį, kontroliuodama taisykles ir sąlygas.

Trumpai tariant, socialinė medija yra daugybė privalumų, neatsiejamų nuo jūsų verslo ar prekės ženklo sėkmės, tačiau ji turėtų būti naudojama kartu su jūsų svetaine. Štai kelios priežastys kodėl turėtumėt sukurti savo verslu interneto svetainę:

Turėti savo internetinę svetainę

Turėdami svetainę galite visiškai kontroliuoti savo prekės ženklą. Taip yra todėl, kad tai yra jūsų – jūs turite visišką nuosavybės teisę į tai.

Kaip viskas atrodo ir ką jūsų svetainė sako, visiškai priklauso tik nuo jūsų, todėl tai yra aukščiausia platforma, leidžianti tiksliai atspindėti, kas jūs esate, kodėl darote tai, ką darote, kas daro jus kitokius ir kokią vertę teikiate.

Be to, interneto svetainė suteikia jums saugumo ir tikrumo, kai kalbama apie jūsų prekės ženklą. Nėra sąlygų ir taisyklių, kurių turite laikytis, taip pat nereikia jaudintis, kad ji bus uždaryta. Kol mokėsite už domeną bei serverius, ji visada bus prieinama.

Savo domeno turėjimas taip pat reiškia, kad galite gaminti turinį, išskirtinį jūsų prekės ženklui, tinklaraščių ar kitokiu pavidalu, kurį galite rasti tik jūsų svetainėje, suteikdami galimybę konkuruoti paieškos sistemose su konkrečiais raktiniais žodžiais, susijusiais su jūsų paslaugomis ar produktas.

Turėti savo svetainę reiškia sukurti savo buvimo vietą savo norimomis sąlygomis. Pažvelkime į privalumus:

Interneto svetainės privalumai:

  • Klientai gali dalintis nuorodomis apie jus su pažystamais taip rekomenduodami jūsų siūlomas prekes ar paslaugas.
  • Atnaujinti nesunku – dėl didelio internetų svetainių platformų pasirinkimo jas tapo nesunku administruoti patiems. Administravimo aplinkos yra pritaikytos nesudėtingai priežiūrai.
  • Tai sukuria tvirtą internetinį prekės ženklo identitetą – turėdami savo domeną, jūs tampate patikimesni ir iškart sukuriate pasitikėjimą savo prekės ženklu ir auditorija.
  • Individualūs el. pašto adresai – taip pat labai patikimi, nes svetainėje nustatote autentišką el. pašto adresą sau, savo partneriams ir darbuotojams.
  • Savo klientų bazės atnaujinimus el. paštu galite siųsti tiesiogiai iš savo svetainės.
  • Tai yra ekonomiškai efektyvu – atsižvelgiant į tai, ką gausite mainais; svetainių kūrimas dažnai yra vienkartinis mokestis ir tada turėsite namus savo prekės ženklui amžinai.
  • Visiškas valdymas – turėdami savo svetainę, turite daug daugiau galimybių, susijusių su išvaizda, savybėmis ir funkcijomis. Daugelyje domenų plėtinių yra net įvairių šablonų, kuriuos galite tinkinti, kad sukurtumėte savo.
  • Puiki rinkodara – komunikacijos galimybės yra begalinės, leidžiančios kūrybiškiau ir unikaliau pristatyti savo prekės ženklą auditorijai. Galite pridėti vaizdo įrašų, tinklaraščių, klientų apžvalgų ir DUK. ar kitokią informaciją.
  • Sumažėjusios veiklos išlaidos – jei ką nors parduodate, galite pradėti prekiauti internetu. Internetinė parduotuvė galėtų sumažinti dideles veiklos sąnaudas, pvz., fizinės parduotuvės nuomą ar sumažėjęs darbuotojų skaičius.
  • Internetinę svetainę galima aplankyti 24 valandas per parą – taigi neprarasite klientų.
  • Galite sekti visą veiklą svetainėje: iš kur atvyksta jūsų lankytojai, kiek laiko jie buvo kiekviename atskirame puslapyje, kiek žmonių apsilankė jūsų svetainėje, kaip jie jus surado ir kiek žmonių jums susirašinėjo pranešimais ar el. laiškais. Dėl šios priežasties svetainė puikiai tinka nuodugniai analizei ir ataskaitų teikimui.
  • Nuorodų kūrimas – jei jūsų turinys yra pakankamai stiprus ir turite daug svetainių, nukreipiančių į jus, paieškos varikliai mato jūsų svetainę kaip svarbų ir vertingą informacijos šaltinį, padidindami jūsų paieškos sistemų reitingą.
  • Padidėję pardavimai – kuo informatyvesnė jūsų svetainė, tuo daugiau lankytojų sulauksite ir kuo aukščiau ji patenka į paieškos variklius, tuo didesnė tikimybė, kad vykdysite sėkmingus pardavimus.

Neįtikėtina, ar ne? Žinoma, turėdami savo svetainę, gali būti tam tikrų trūkumų, tačiau nieko, ko negalite sutvarkyti.

Interneto svetainės trūkumai:

  • Jos priežiūra – jei turite didelę svetainę, kurioje yra daug turinio, išlaikyti ją prižiūrint gali prireikti daug laiko ir pastangų.
  • Didesnės rinkodaros pastangos – niekas nesakė, kad tai bus lengva! Turėsite sunkiai dirbti, kad padidintumėte srautą į savo svetainę. Norėdami tai padaryti, jums reikės išsamios skaitmeninės rinkodaros strategijos.
  • Projektavimas ir svetainės paruošimas naudoti – kuo sudėtingesnės jūsų svetainės funkcijos ir dizainas, tuo daugiau kainuos jos projektavimas. Šis procesas taip pat gali užtrukti nemažai laiko.

Apibendrinant:

Jūsų svetainė turėtų būti jūsų buvimo internete pagrindas, o socialinė žiniasklaida turėtų būti jūsų rinkodaros įrankis. Jie abu žengia koja kojon, ir abu yra labai svarbūs sėkmei internete šiuolaikinėje eroje.

Taigi, jums reikia svetainės, bet ir socialinės žiniasklaidos.

Turėdami savo svetainę, jūs visiškai kontroliuojate savo buvimą internete, tačiau turėtumėte naudotis ir socialine žiniasklaida. Idealiu atveju socialinė žiniasklaida turėtų būti naudojama kaip rinkodaros platforma siekiant nukreipti srautą į jūsų svetainę.

Tada srautą galite naudoti pagal savo sąlygas įvairiais tikslais, atsižvelgiant į prekės ženklo tikslus. Štai kodėl verslininkams vis dar reikės domeno 2020 m., kita vertus, socialinės medijos turėtų būti naudojamas tik kaip priemonė pasiekti naujas auditorijas, bendrauti žmogiškuoju lygmeniu ir plėsti jūsų verslą.

Taigi gerai pagalvokite ar jums užtenka tik socialinių platformų ir ar nevertėtų susikurti savo verslo internetinės svetainės.